Categories

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Sunshine of Israphpony

I dag stod vi op og så fodbold (far) YEEES (mig) neeej (jose) jaaa (mig igen) ; |ZzzzZzzZZz.
Så gik vi en laaaaaaannng tur. Da vi kom hjem spillede vi vand håndbold (engle kor synger opera),
så læste jeg ebog.
Så spiste vi aftensmad.
Det er det FEDESTE stykke fedt jeg har set længe.
Det var på jose’s ben (altså hendes spareribs ben ik’ hendes rigtige)
Så fik vi discount på maden på grund af det, bagefter fik vi en brownie (engle kor igen)
Så er vi lige kommet hjem og nu har jeg skrevet blog.

I dag var far stadig syg med dårlig mave

I dag var far stadig syg med dårlig mave . Han gik på toilettet hele natten! Mig, mor og Sofus gik på legepladsen. Sofus kunne ikke gå i armgang pga. hans vorte. Til gengæld fik jeg gået rigtig meget armgang. Så gik vi på markedet og købte vandmelon og ananas. På vejen hjem købte vi yoghurt og juice. Så legede vi i poolen og spiste vandmelonen. Så læste vi e-bøger imens mor gik hen for at få massage. Vi lavede også matematik, så nu skal jeg ikke lave mere på ferien. Så læste vi endnu mere e-bog imens mor og far spillede Rumble. Sofus så The Yogscast videoer på Youtube. Så gik vi på The Garden Cafe og spiste uden far. Mig og Sofus fik igen en tun sandwich. Mor fik en kæmpe stor burger. Så fik vi brownies fordi vi ikke kunne finde candy floss manden. Så kom vi hjem og skulle skrive blog.

Brownie

Vi stod op og spiste morgenmad. Så gik vi over til Tierra Tours.
Så blev vi hentet af en bil. Så kom vi over til en kaffe farm.
Så kørte vi op til et lille stoppested. Så tog vi ud og så et vulkan krater, hvor vi også så et dovendyr ved slutningen af turen. Så sku’ vi op i ziplines (det er nogle stålwiere som er spændt ud mellem trætoppene så bliver man spændt fast og kurer ud over ligesom en svævebane. Da vi var færdige
tog vi hjem i bilen. Så badede vi i poolen. Så spiste vi ogjeg fik en brownie 🙂
Så er vi taget hjem og nu skal vi se Mission impossible – Ghost Protocol 🙂

I dag hyggede vi os i poolen i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid

I dag startede vi med at hoppe i poolen. Så spiste vi morgenmad, og gik på legepladsen. Vi gik i armgang til vi havde vabler på hænderne. Så gik vi over for at få vand i vandflaskerne. Så gik vi hen til det gamle hospital. Det måtte man desværre ikke gå ind i . Så gik vi ned til kirkegården. Altså, der, hvor de rige bliver begravet. Der var også 5 præsidenter begravet der. De gravsteder der var, var mega flotte. De små gravhuse var lavet af det fineste marmor. Det var virkelig flot. Mor spurgte, hvad jeg ville have på min grav. Jeg sagde at jeg gerne ville have en statue, der forestillede en engel, Jesus eller Gud. Englen, Jesus eller Gud statuen skulle have et kors i hånden, hvor der stod dødsdato, fødselsdato og navn. Mor fortalte os om en mand hun havde kendt men, som døde af kræft. Han havde lært hende nogle ting som hun aldrig glemmer. Hans livret var hotdogs med en øl til. Det var det de fik til hans begravelse. Da vi kom hjem hoppede vi i poolen. Vi hyggede os og havde det sjovt i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid. Så lavede vi lektier og gik i bad. Så gik vi på The Garden Cafe. Bagefter fandt vi en candyfloss mand og købte candyfloss til mig og Sofus. Far og mor havde nemlig lovet Sofus at vi måtte få candyfloss. Så fandt vi en ATM med en laaaaaaaaaang kø. (det syntes mor og far i, hvert fald den var).Så gik vi hen til en anden ATM men den var ude af drift. Så gik vi tilbage til den anden ATM, hvor der ikke længere var nogen kø. Så hævede vi penge og gik/løb hjem. Så satte Sofus sig ved computeren, imens far og mor så tv. Det var det jeg havde for i dag.

MINECRAFT!!!!!!!!!!

Vi stod op i morges og tog bussen til Masaya. Så gik vi lidt rundt for at finde markedet.
Da vi så fandt det var det første far fik øje på et fjernsyn med kampen Danmark mod Holland.
Så far fik lov til at stå der inde og se fodbold, imens vi så på andre ting. Jeg fik købt mig en gorilla træfigur og et skak sæt. Så så vi en hængekøje fabrik.
Så gik vi på markedet igen og mor købte nogle hænge ting.Så tog vi bussen tilbage igen. Da vi var tilbage fik jeg en hotdog på vej hjem. Så gik vi ud og spiste hos Tele Pizza.
Jeg fik noget godt tunsalat med kiks til. Så gik vi hjem.
Så så jeg Minecraft og jeg skriver blog……men ik’ ret længe

In Time er en helt vild god film...

I dag stod vi op og spiste morgenmad. Så gik vi ned på legepladsen og gik i armgang. Så tog vi hjem. Så gik vi ned til et lille museum. Så gik vi ind på en restaurant , hvor vi spiste morgenmadsbuffet. Så købte vi ind og gik på markedet. Så gik vi hjem i poolen. Vi dykkede og svømmede. Mine dykkerbriller gik i stykker . Så måtte jeg låne Sofus dykkerbriller. Så kunne han låne fars. Vi spillede også computer. Så gik vi ind på The Garden Cafe. Jeg bestilte en tun sandwich. Den smagte bare perfekt. Far fik en kæmpe stor hamburger. Det svarede til det samme som jeg spiste. Jeg spiste nemlig det hele. Det gjorde vi vidst alle sammen. Så tog vi hjem og så en film der hed In Time. Den var bare helt vildt god. Så børstede vi tænder og gik i seng. (det gjorde mor og Sofus. Mig og far spillede Rumble, men så gik vi også i seng).  det var det for i dag.

Pelikaner

Vi stod op på vores hotel. Så fik vi morgenmad.
Så pakkede vi og gik ud og ventede på færgen.
Vi så…..(tromme hvirvel)…… PELIKANER!!!!!!!!!!!
Det var bare så AWESOME ! Så ankom vi til Rivas og blev hentet i taxi, vi kørte til Granada og fik så et værelse. Så badede vi i poolen og spillede lidt computer.
Så gik vi på restaurant og så nogle drenge med et kostume og nogle trommer. Så gik vi hjem og nu blev jeg TVUNGET TIL AT SKRIVE BLOG!!! Og Josefine skal ha’ computeren ;(

Offroader dagbog

I dag skulle vi finde et sted at spise morgenmad i øsende regnvejr. der løb vand ned ad vejene og over det hele. vi havde fået at vide at Corner House havde wi-fi. Så gik vi derhen, det lå heldigvis næsten lige ved siden af hotellet, vi spillede spil på nettet, altså kun mig og Sofus, så gik mor ud for at finde et tur bureau.
I stedet for fandt hun et sted, hvor vi kunne leje offroadere, bagefter lejede vi to offroadere.
Så kørte vi en lille tur hen til hotellet, vi tog en omvej.
Så pakkede vi vand og kamera, så kørte vi afsted, der var hunde, katte, heste, køer, grise, høns og kalkuner.
Vi kørte hen til den anden del af øen, der gik vi på museum. (det var ekstremt lille), så kørte vi ud af den vej hvor det hotel vi boede på i går lå, vi ville køre ud til et meget øde sted med mange floder, det kunne vi ikke så godt for terrænet var ikke godt at køre på, så gik vi ind på en cafe, hvor vi spillede kort og spiste frokost.
Så kørte vi hjem til hotellet, hvor Sofus og mig blev hjemme, imens mor og far tankede offroaderne, det var det for i dag.
Josefine

Ometepe volcano island of awesomeness

Det startede med at internettet ik’ virkede i Granada.
Så spiste vi morgenmad. Så sku’ vi med en bus til Rivas.
Faktisk var det to forskellige busser og nummer to bus
den var så proppet at vores tasker sku’ op på taget af bussen altså.
Så sku’ vi ha’ en taxi hen til færgen. Men vi sku vente TO EN HALV TIME!!!
Færgen var egentlig bare en old gammel passager båd.
Mens vi sejlede ku’ vi se Ometepe’s to vulkaner of awesomeness.
Så fandt vi en taxi chauffør, der kørte os til et resort, som der lå femogfyrre
minutter fra havnelejet. Hotellet lå ud til egen strand. Så så vi et egern.
Så spiste vi, jeg ville ha’ hummer, men det havde de ik’, så jeg fik spagetti.
Midt i maden så vi en punker fugl. Så bestilte vi nogle ture i båd.
De startede med at lyve med en masse dårlige røverhistorier.
Men til sidst måtte de indrømme at båden var i stykker.
Så gad vi F****** ikke bo der. Så ventede vi på en taxi og vi så: En
vandrende pind, nogle flagermus, og ildfluer. Så fandt vi et andet sted
og sov.

Pool,hotel, skole & sejltur

I dag stod jeg op og hoppede i poolen. så hentede mor og far morgenmad. Så spiste vi morgenmad, børstede tænder, redte hår og tog tøj på. Jeg beholdt badetøjet på for bagefter ville jeg bade. Så hoppede jeg i poolen igen. Så tog jeg tøj på. så gik vi ned i byen og købte ind. Så gik vi ned for at se om vi kunne finde et andet hotel, til når vi kom tilbage. Vi kom forbi en skole hvor nogle børn råbte hej til os på spansk. Så fandt vi et hotel med pool der var større end den på det hotel vi boede på i forvejen. så havde vi et hotel til når vi kom tilbage til Granada. Så kom der en mand i sin hestevogn, han spurgte om vi ville blive kørt til havnen, hvor vi skulle sejle ud til nogle øer, nogle af dem var til salg. Det var også nogle meget små øer, der var 300 i alt af øer. Det var en vulkan der havde sprøjtet dem op, så kom der en ø, hvor de havde tre edderkoppe aber og en anden lille abe. den lille abe ved navn Michael Jackson var der ikke.