Categories

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Dagbog d. 31. maj, dag 38

Kære Eline
Nu er du nok kommet hjem fra Jellingfestival og er godt træt kan jeg tænke mig;O) Og vi tæller dagene til vi ser dig igen. I dag har jeg tænkt rigtig meget på dig, fordi vi har kørt i bus i 5 timer.
Vi står op til morgen og spiser morgenmad det sædvanlige sted. Bagefter køber Sofus og Josse lige en T-shirt med “Pangkor, Malaysia”. Du kan nok tænke dig at Sofus er ligeglad med en T-shirt, men han finder én der kan lyse i mørke og med et sejt print og så er det jo ikke helt ligegyldigt alligevel. Vi vil så gerne have varanen at se igen, så vi runder lige det sted hvor vi fandt ham i går, men han er der ikke i dag. Til gengæld er skildpadden faldet i den tørre grøft, så jeg tror nok jeg redder den fra tørst døden, ved at bære den op……
Færgen går 9.15 og den når vi sagtens med en pink minibus. Straks vi er ved busstationen køber vi billetter til bussen, som går 8 min. senere. Nemt må man sige….. 5 timer i bus, igennem det flotte landskab og så er vi igen i KL. Det øsregner hele den ½ time vi kører i shuttlebus fra hovedstationen og fortsætter da vi ankommer til city, så vi er våde da vi går op på hotellet, men tørrer hurtigt. Denne gang får vi værelse uden vindue. Øv. Da husene her er lange og smalle, har kun få værelser vinduer…… Men det går jo for de 4 nætter vi har tilbage.
Det er blevet sidst på eftermiddagen og vi beslutter at gå op til den nationale moské, som ser meget moderne ud udefra og som ligger en kort gåtur herfra. Sofus og Josse vil have frugt ved en frugt bod på vejen og midt i markedsmylderet bliver far pludselig væk. Vi leder og leder og beslutter til sidst at gå mod moskeen. Heldigvis har far tænkt det samme og vi møder ham på vejen. Desværre har moskéen ikke åbent for besøgende da vi kommer, så vi går i stedet en lille tur, inden vi går hen på samlingen af kinesiske gadekøkkener og spiser kylling, dumplings og tomat/agurke salat. Bagefter går vi igen en tur og køber vaskepulver så vi kan få vasket. Her er jo ikke vaskeservice, men vi har adgang til vaskemaskine på hotellet. Aftenen tilbringer vi på hotellets terrasse hvor vi plejer at spise morgenmad og Sofus kæmper sig igennem det sidste matematik, inden han får lov at tegne monstre og mystiske landskaber. Josse tager bare hul på den næste matematik bog;O)
Jeg er en blanding af vemodig, fordi det her er sidste destination inden hjemrejse, og spændt, fordi jeg snart skal se dig igen;O) Jeg glæder, glæder, glæder mig, til at kramme dig og høre om de sidste 6 uger, men jeg er også lidt trist over det allerede snart er forbi, vores lille rejseeventyr. Og vi har haft det så godt sammen alle fire og har kun manglet dig, for at det kunne være helt perfekt. Godt vi allerede er i gang med at drømme om det næste eventyr.
Mon du har eksaminer i denne uge?
Ha´ det godt min elskede skat.
Mange kærlige hilsner mor

Der er lukket for kommentarer.